Lukovský pohár 2020

12.09.2020

V sobotu 12. září 2020 se konal na našem domovském cvičáku v ZKO Luková tradiční Lukovský pohár. Dlouho jsem zvažovala, zda se závodu účastnit. Trénink proběhl, ale po tréninku obran se nám doma stal malér, který zní hrozivě, ale má šťastný konec. Upřesním...Armyho přejel autem švagr, který tu byl na návštěvě u rodičů. Spícího Armyho vzal mezi přední kola pod vůz, a pak se mu zasekl pod zadním kolem. Z pod auta ho vytáhl můj otec, který mu šel předtím otevřít bránu. Když zamnou švagr přišel do bytu a oznámil mi, že mi přejel Armyho autem, málem jsem šla k zemi a letěla se ven podívat, jak je na tom. Army mi šel po schodech naproti...byl značně otřesený, ale bez zjevného poranění, nepajdal nic. Volám na veterinu, tam mi radili, co a jak. Proveden byl rentgen a ultrazvuk, vše v pořádku. Dostal injekci proti bolesti a další tabletky domů. Druhý den běhá, vrtí ocáskem, jako by nic. Další dny byl již bez léků na bolest, protože jich již nebylo potřeba. 

Po dlouhém váhání jsem si řekla, že to zkusíme a když uvidím, že to nejde, tak odstoupíme. Byla jsem nervozní protože jsem si říkala, jak to Army zvládne...byl to náš první start v kategorii ZVV1 a on to zvládl, tak jako nikdy před tím. 

Poslušnost na 91 bodů!! Takový výsledek ještě nikdy před tím neměl. Slova chvály od paní rozhodčí Rohlenové nás také velmi potěšila. Následovala obrana, z té jsem měla velký strach, protože je tam prověření odolnosti psa obuškem. Ten je sice měkký, ale stejně. Army si od začátku obranu vyložené užíval a šel do ní s vervou. Okolí mi ji hodnotilo, že byla velice přesvědčivá a líbivá. To potěší, když i okolí chválí hovíka na obranách :) hlavně proto, že to jsou letitý výcvikáři ovčáků a malin. Má chybka (nedala jsem obušek rozhodčímu, nechala jsem si ho u sebe, jako při tréninku) nás stála drahých 6b. Obrana celkem 79b. 

Suma sumárum z toho bylo 3.místo v ZVV1. Od druhého nás dělil pouhý bodík! Ale to doženeme třeba příště :) joo a za námi jsme nechali 2 německé ovčáky :) 


Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky