Čekáme štěňátka

21.11.2020

Ve dnech 17. a 18. října u nás byla na krytí Amynka - Daisy Black Prim. Byla to má srdeční záležitost, ve které jsem naplno věřila, že povede ke zdárnému "konci". 

Amy se svou rodinou u nás byla již před dvěma lety, jako naše úplně první návštěva na krytí. Tehdy se u nás nekrylo. Amy měla ve své blízkosti další skvělé pejsky. Bohužel se ale nakrýt nepodařilo. 

Proto přišla řada na nás. Byla jsem, ale velmi nervózní protože se jednalo také o poslední možnost pro Amy mít štěňátka. Nechtěli jsme nic podcenit, proto se progesteron hlídal několik dní. Překvapení pro nás bylo sobotní ráno, kdy jeho hodnoty vyhuply absolutně neočekávaně na hraniční výši. Proto ihned po příjezdu Amy se šlo na věc :) Naštěstí je Army velmi rychlí a nedělá drahoty a do 20 minut bylo nakryto poprvé :) Překrytí jsem doporučila učinit po 3 hodinách a následně i druhý den dopoledne. 

Následovaly neuvěřitelně dlouhé 4 týdny čekání na ultrazvuk....nehty okousané namaděru :D 

 Telefonát od Vlasty a Jitušky mi však potvrdil, že se naše úsilí vyplatilo a Amy bude maminkou dle ultrazvuku minimálně 4 štěňátek :) 

Jsem šťastná, že se nám nakrytí podařilo a tím splníme i sen Vlasty a Jíti mít od Amy štěňátka :)

Štěňátka mají předpokládané datum narození 18. 12. 2020. Nádherný Vánoční dárek, co myslíte :) 

Případní zájemci o štěňátka se mohou informovat zde:

Telefon: 602 742 323

Mobil: 606 743 239

E-mail: vlastapfe@gmail.com


Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky